.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشهد تعطیل شد
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار ‌تعطیل شد.
مشهد تعطیل شد

مهدی اله پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: براین اساس تمامی مدارس در مقاطع مختلف، دانشگاهها، مراکز آموزش فنی و حرفه ای، آموزشگاه‌های مختلف خصوصی و دولتی در نوبت عصر نباید فعالیتی داشته باشند.

 

او افزود: همچنین کلیه فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و بسته در مشهد تعطیل است.

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: پس از بررسی‌های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواسته شده تا از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

 

اله پور بیان کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر و استفاده از ماسک به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

 

او تصریح کرد: در این کارگروه از دستگاه‌های دولتی خواسته شده در صورت امکان، با دورکاری کارکنان دارای بیماری‌های زمینه ای، تنفسی، قلبی و مادران باردار یا دارای فرزند زیر ۶ سال همکاری کنند.

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح به کارکنان و زیر مجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام کنند.

 

اله پور اظهار کرد:مقرر شد، شهرداری مشهد از سیستم‌های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع رسانی موجود در پارک‌های بزرگ شهر و مراکز تفریحی و تفرجی مشهد مقدس، جهت اطلاع رسانی و هشدار به شهروندان استفاده شود و هشدار‌های لازم صورت گردد.

 

او افزود: اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه‌ها و نهاد‌ها است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.